The outfit: The traveler



                             Weer even een outfit postje, maar ik vind deze outfit echt heel leuk!
                         Ik houd van het vintage feeling en ik vind dat deze outfit dat geeft.
                           Ook houd ik van korte broekjes en ik vind dit erg leuk gecombineerd.
                                            Kortom ik ben echt fan van deze outfit!!!


Net alsof je zo op een zeilschip gaat springen, het avontuur tegemoet..
Misschien een gek idee, maar dat is het gevoel wat ik bij deze outfit krijg.
Ook nog een leuk detail het jasje is van mijn oma geweest. Ik zag het en ik werd er spontaan verliefd op. Ik vind de kleur en het printje heel leuk! Hij is wel wat te groot, maar ik kon hem gewoon niet laten hangen.
Bovendien omdat die van mijn oma is geweest, was die helemaal gratis!

Jasje: Vintage(van mijn oma geweest)
Broekje: H&M
Hemdje:H&M
Schoenen: Sacha
yana*

Geen opmerkingen: