De knoop is doorgehakt

46584177365372829_kp0yquka_c_large
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben is het al een tijdje geleden dat ik gepost heb en daar is een reden voor.
Ik wil niet meer verder met dit blog, Jenny laat nooit meer iets van zich horen zowel via de mail, als hier.
En zeg nou zelf het is toch best wel raar als je blog Jenny and Yana heet en er vervolgens alleen maar berichten van Yana opstaan?
Tja,  daar zit ik al een heel tijdje over na te denken, want zoals sommige van julllie wel weten ben ik slecht in beslissingen maken.
Want samen een blog hebben is toch veel leuker? en wat als Jenny toch nog terugkomt? en het was ook wel heel leuk met Jenny, toch?
Ik vind het gewoon super moeilijk om de knoop door te hakken en dat heb ik nu dus toch gedaan.
Ik had al een tijdje een ander blog voor dat ik dit blog begon, maar die heb ik een beetje verwaarloosd omdat ik met dit blog begon.
De laatste tijd post ik steeds op alletwee de blog´s en dat vond ik toch te veel werk en daarom en wat hier boven staat heb ik besloten om me volledig op mijn andere blog te storten.
http://www.behindetheblueeyes.blogspot.com/ Ik ga de naam veranderen en een andere lay out doen want die heb ik toch al wel heel lang.
Dus sorry, als jij die ene lezer was die elke dag op dit blog keek in de hoop of er nog nieuwe berichtjes op staan, maar je kan nog steed naar mijn blog gaan!
wij stoppen nu toch echt definitief,  het blog blijf nog wel bestaan voor het ene geval dat Jenny weer terugkomt en ik toch wel heel graag met dit blog verder wil.
dus voor misschien wel de laatste keer:
 yana*   en            

1 opmerking:

Luna zei

Ik ga je nieuwe blog bekijken!x