Alleen voorgerechtjes en toetjes.

Op tweede kerstdag deden we iets speciaals met het eten. Je mocht alleen maar voorgerechtjes en toetjes maken. Het leek me leuk om er foto´s van te maken en ja deze post wilde ik eigenlijk al eerder maken, maar het kwam er maar niet van.
Hier was ons menu:            Sept des Amuse-gueule                                                      Italiaanse  courgettesoep
                                      Gevulde  tomaatjes  en  champignons
                                           Kabeljauw,ik hou van jou
                                                   Salade Varie
                                                 Hertenbiefstuk
                                     Zuurkool met gegratineerde aardappel
                                                 Fruit special
                                               Kaasplankje
                                     Bon appetit!!!

Italiaanse  courgettesoep
Deze was echt heel lekker! Op de foto ziet die er niet zo lekker uit, maar dat was die wel!

Gevulde  tomaatjes  en  champignons
Deze was lekker alleen de tomaatjes niet zo.

 Kabeljauw,ik hou van jouDeze was ook al zo verassend lekker! Het witte op de foto is kabeljauw.
Salade Varie Iets te laat met de foto, ik had hem al half opgegeten.
Zuurkool met gegratineerde aardappelBeetje een donkere foto, maar was wel lekker!

Hertenbiefstuk
Lekker zoals altijd.

Fruit specialDeze was wel heel erg lekker! maar misschien zeg ik dat wel omdat ik deze zelf gemaakt had.
Er hoort ook nog een soort van chocolade taartje bij, maar die staat niet op de foto.


KaasplankjeEigenlijk had ik niet echt zin in kaas na het andere toetje. Ik heb hier dus ook niet echt veel van gegeten.
         Sorry voor de soms slechte foto´s maar het was soms nog al slecht belicht.
Als je recepten wil van iets kan je het gerust vragen! De meeste kwamen uit de allerhande van Albert heijn ;).
                                            Wat aten jullie met kerst?

yana*

1 opmerking:

Anoniem zei

Aftеr lοoked at thіs I found it
to be rather illuminatіng.. It's great that you spent the time to do all this. I repeatedly find myself using up a bit too much time both reading and/or commenting. Oh well, it was still worthwhile.

Here is my website - 81088