eye look of the day: colors of autumn


Zoals de meeste van jullie weten heb ik voor mijn verjaardag een 88 palette gekregen. Het leek me erg leuk om daar lekker mee aan de slag te gaan en ik had deze look geloof ik zelfs al op mijn verjaardag  gemaakt. 

Ik wilde wat met de warme kleuren doen omdat ik daar nog nooit iets meegedaan had en het leek me erg leuk! Het leek me leuk om de typische kleuren van de herfst te doen ook al was het geen herfst( ergens in december). Ik vond hem erg leuk om te maken!
Zo van dichtbij zoals op de foto vind ik het er ook erg mooi uit zien.
Ik vind de kleuren erg leuk bij elkaar staan en het totale plaatje is gewoon heel mooi geworden.
Van veraf vind ik de look wel een stuk minder mooi en dan helemaal van echt veraf, het leek dan net of ik een onstoken oog ofzo had vanwege het rood!
               het oog dicht, op deze foto lopen de kleuren wel een stuk minder mooi op elkaar over.
                  geen idee hoe dat komt, in het echt liepen de kleuren wel mooier op elkaar over.
Wat vinden jullie van de ooglook? Willen jullie vaker van dit soort dingen zien?                                                         yana*

Geen opmerkingen: