Goede voornemens....

Goede voornemens elk jaar hebben we ze weer. Ik ben er nooit zo fanatiek mee bezig en meestal heb ik er ook geen of weinig.
Dit jaar is mijn goede voornemen vooral meer bloggen.
Ik heb de laatste tijd toch steed minder geblogt en vooral de afgelopen maand...
Ik wil gewoon de 1 keer in de week een blog bericht weer oppakken en het liefst natuurlijk meer...

We zullen kijken of het lukt en ik ga mijn best doen.
Ook ga ik wat meer mijn best doen voor wiskunde want ik sta er nu gemiddeld een 5 voor...
Misschien ga ik ook een oude foto challenge weer oppakken.
Waarbij ik 1 keer in de week een foto serie maak en dat jullie dan de opdracht mogen verzinnen.
Nou we zullen zien ik hoop iniedergeval dat 2012 nog 100000000000000000000000 keer beter word dan 2011!!!!!!!!!!! Ik wens jullie een Happy New year!

Wat zijn jullie goede voornemens?
yana*

1 opmerking:

Luna zei

happy new year! ik heb geen goede voornemens hhiihix