The outfit: Tribal print.

Ik houd van een beetje gekke printjes en deze print vond ik helemaal te gek! het doet me een beetje denken aan indianen , ik vind het erg leuk!
Ook houd ik van poncho´s niet dat ik er veel heb(geen) maar ik wilde er altijd al een. En ik vond dat dit vest de perfecte oplossing was. Hij lijkt op een poncho, maar je ziet toch wel dat het een vest is want een poncho zou nooit zou uit zich zelf zo kunnen hangen, denk ik. Dat geeft nog meer dat indiaanse gevoel en ik ben verliefd!  Ook houd ik van de winter zoals je al in mijn vorige post kon lezen en dit is zo´n lekker warm vest die ook gewoon lekker is voor een niks doen dagje.Dus vandaar deze outfit! De foto´s zijn een tijdje geleden gemaakt en ik draag hem nu niet, maar dat is maar een bijzaak.

                                            




                                                                                                 Vest: C&A
                                                                                            Broek: geen idee
                                                                                         zwart shirt: Hema
                                                                                          Schoenen: Sacha
                                                          Wat vinden julle van de outfit en van het vest?
           yana*

1 opmerking:

Gabriella zei

Wat een leuke outfit! <3