December love...

                                                     Tumblr_lv2ap95fnd1qmo9bho1_500_large
Als je aan mij vraagt wat mijn favoriete maand van het jaar is zou ik zonder twijfel december zeggen. Ja december is in de winter, nee ik ben niet gek geworden. Ik houd van de winter misschien is dat voor sommige nog al raar, maar voor mij niet. Ik houd van de sneeuw, de lichtjes, kerstmis!, oud en nieuw, sinterklaas....en vooral de gezelligheid. Want hoe leuk is het om na een groot sneeuwgevecht heerlijk dicht tegen elkaar te kruipen voor de openhaard met een grote dampende mok chocolade melk.
                                   
                                                 386323_325771460772546_129255280424166_1478324_1481152381_n_large 
 Daarom vind ik het ook helemaal niet leuk dat de sneeuw er nog lang niet ligt, vorig jaar lag het zelfs al op mijn verjaardag!
En dat is ook nog een pluspuntje in de maand december, mijn verjaardag. Misschien maakt dat me gewoon tot een winterkind, want o wat trotseer ik de kou graag en ik ben dan ook super blij als er sneeuw ligt.Of ijs en dan schaatsen, heerlijk.
                                    Vl35309288-575x383_large
Er is maar 1 minpuntje aan de maand december en dat is wanneer die weer over is.
Haha nee het leek me gewoon lekker cliché omdat te zeggen, maar de minpunt is toch het donker worden. Want wat word het toch weer vroeg donker en ik hou toch meer van licht....
Maar misschien maakt dat de maand wel weer gezellig, dat je dan maar voor de open haard gaat zitten en je huis maar met lichtjes gaat versieren om het allemaal wat minder donker te maken.
en dan de feestdagen ik had ze al eerder genoemd in dit artikel, maar ik ben echt van ze!(wie niet?) Morgen is het ook nog kerstmis and I am still dreaming of a white christmas.Tja waarschijnlijk zit het er niet in, maar ik hoop het zo graag! Na drie jaar sneeuw te hebben gehad op eerste kerstdag, vind ik het toch wel een domper om het inneens niet meer te hebben....
                                   Tumblr_lwpnkwd0zs1qmbhxbo1_500_large
Ik wens jullie iniedergeval alvast een MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!!!!!
Ik had zin om te schrijven en het viel me op dat ik op heel veel blogs de nadelen van de winter las en ik kom me daar steeds niet in vinden omdat ik gek op de winter ben. Dus ik dacht tijd voor een post met de voordelen van de winter en dan vooral december natuurlijk!
 Tja en toen rolde deze column uit mijn mouw
                   en wat vinden jullie van de winter en dan vooral december? 
yana*

1 opmerking:

Remote Reporter zei

ik hou ook van december! zo gezellig altijd! xoxo