Mine pictures....

Ik houd van foto´s maken! Ik vind het leuk om dingen er mooi op te zetten en dan soms met een wat eigenaardige touch... omdat ik dus ook vaak foto´s maak leek het me leuk om even een paar te posten!
Dit wordt niet een terugkerende rubriek ofzo, ik post deze post gewoon als ik genoeg leuke foto´s heb om te showen! Ook kan ik natuurlijk foto´s van een tijd geleden posten want toen maakte ik ook al veel foto´s het hoeven dus geen recente foto´s te zijn!
Kritiek, tips, commentaar en mening zijn meer dan welkom!!! Ik ben nog een beginner dus ik ben ook weer niet meesterlijk goed ofzo..... en tips enzo vind ik alleen maar handig!!



















                vinden jullie foto´s maken leuk? 
           yana*

1 opmerking:

Luna zei

leuke foto's! ik ben ook gek op fotograferen ook al kan ik het niet zo goed!