Mijn suprise!

(<onze kado´s)
Vandaag is het Sinterklaas!!! Wij vieren het ieder jaar(we hebben het eigenlijk gisteren gevierd want dat is handiger)
 Dit jaar kwam mijn opa, mijn tante, mijn nichtje en dan mijn gezin.
 En we deden met zijn alle suprises!!!(behalve mijn nichtje, maar die is nog 8)
Ik ben zelf heel erg van de suprises!!!
Ik houd van knutselen en ik vind het altijd leuk om iets te verzinnen voor degene die je hebt!
Dit jaar had ik mijn tante en klik op verder lezen als je wilt weten wat ik had!



Ik wist dat mijn tante erg van shoppen houd en toen leek het mij leuk om het shopaholic spel te maken!
Het spel zie je hierboven op de foto.
Ik heb allemaal vakjes gemaakt en dan sommige met tekeningetje die dan een speciale grappige opdracht ofzo hadden.
Bij dit vakje was de tekst:
16:Oops!!! Je draag hetzelfde jurkje als je collega, Fashion blunder!!! Terug naar vak 9! Ik vond zelf de collega poppetjes erg leuk gelukt! en ik heb ook het blonde poppetje overal op het spelbord terug laten komen!
18: Kies 1 speelgenoot uit, pak alle twee het shirt en trekken maar!!! de winnaar? mag naar vak 19 en de verliezer moet naar vak 13!
Deze was achteraf echt heel grappig! Mijn tante had mij gekozen en ik liet haar wel winnen anders kreeg ze haar kado niet ;)
Nog een paar vakjes,  6 was ook erg leuk:6: Aaaah bijna winkel sluitingstijd! Ren snel de twee trappen op en af met al je speelgenoten. Wie het snelst weer in de woonkamer is, is de winnaar! en mag naar vak 15!
Jammer genoeg was mijn nichtje wel gevallen(niet hard) bij deze wedstrijd,  iets te fanatiek geloof ik :).
En het uiteindelijk doel was om in de Shop Walhalla te komen!!!! Diegene had dan ook gewonnen en kreeg ook het kadootje gelukkig was het wel mijn tante die won,  maar anders had ze het kadootje toch gekregen ;).

Zo zag alles er uiteindelijk uit met de spelregels in het midden en het trekshirt en de pionetjes op start.
 Dat was mijn suprise! Ik vond hem zelf zeer geslaagd!!! en mijn tante+fam vond hem ook heel leuk! Ze heeft hem ook meegenomen naar huis om het vaker te spelen!
En misschien is het nog een ideetje voor jullie om dit maken voor volgend jaar als jullie een shopaholic hebben getrokken??????
Vinden jullie suprises maken ook zo leuk? en wat deden jullie met Sinterklaas?

         yana*



 

2 opmerkingen:

Luna zei

Haha wat leuk allemaaaaal! Surprises maken vind ik niet het leukste, ik vind gedichten maken leuker!

Luna zei

Oh en, wil je me volgen op bloglovin'? Omdat GFC waarschijnlijk weggaat! Liefs. http://www.bloglovin.com/blog/2582209/lunas-lovely-world