Happy birthday to ME!!!

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey vandaag ben ik jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik ben 15 geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOEHOEE!
Hier zie je wat ik gekregen heb van mijn ouders en broer, ik ben er echt heel blij mee!!!
van links naar rechts:
soort van flacon ding handig voor op vakantie!, 88 pallete ik ben hier echt supperrrrr blij mee review komt nog!,
tas voor school al mijn schooltassen gingen steeds kapot en toen ging ik samen met mijn vader er eentje uitzoeken voor mijn verjaardag ik ben er echt superr blij mee maar ik denk dat ik er wel nog een artikel over schrijf met meer info enzo, brillenkoker mijn oude is stuk en deze heeft een mooi printje!, blauw armbandje(op de brillenkoker) van mijn broer en ook die andere blauwe armbandjes erg leuk!, eyeliner van Gosh, in het midden parfum van Christina Aguilera erg lekker!
Ik ben met alles echt super blij!!!!!! wat ook wel te merken is aan dit berichtje geloof ik. Ik wil overal gewoon uitroeptekens zetten!!!!!!!!!!
Ook kreeg ik nog iets heel bijzonders van mijn opa en oma.

een ring deze is van mijn oma geweest(die nog leeft hoor) en ze zeiden altijd al dat ik hem later zal krijgen. Ze willen nu ook alles weg geven voor hun dood ofzo want dan kunnen ze tenminste de blije gezichten zien. Ik ben er iniedergeval heel blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind hem echt HEEL mooi! en het is ook nog een echte diamant!
Ik durf alleen niet om te doen wat hij is een beetje te groot en ik ben bang dat ik hem anders verlies..... maar naar bijzondere gelegenheden lijkt me het heel mooi!

Ik ben superrrr blij en ik krijg waarschijnlijk nog meerrr (kleine) kadootjes van vriendinnen enzo want ik ga ook nog met hun mijn verjaardag vieren!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEAHHHH PRESENTS ARE A GIRLS BEST FRIEND!!!!!!
oke sorry voor deze hypere post, maar ach je word maar 1 keer in je leven 15!!!!!
Hebben jullie ook zo´n zin in je verjaardag en wanneer ben jij jarig?
Ik ga nu even mijn vreugdedansje verder dansen........
                       yana*

1 opmerking:

Luna zei

gefeliciteeerd! <3x