Music of the moment.

                                 3719523371_0433a2a367_z_large
Pffff wat een depresieve boel is het hier.
 Ik denk dat ik wel uit mijn blogdipje ben, maar zo gaat dat bij mij.
Ik kom misschien wel snel in dipjes maar ik kom er ook weer snel uit.
Meestal ben ik zelfs na een dag er weer uit, dus deze deed relatief bij mij nog lang.

Ik garandeer ook niet meteen meer berichten, want ik heb het nog steeds nog al druk op schoolgebied(zucht).
Nou genoeg over dipjes gepraat, Time for some music!  Klik op meer lezen voor meer!


De laaste tijd luister ik nog al alternatieve muziek, nouja alternatief dat is het ook weer niet meer niet het Katy perry/Rihanna/Lady gaga genre. Terwijl ik normaal dat meestal wel luister!

Geweldig, vind ik dit nummer! Het heeft gewoon zo´n leuk ritme en het is ook niet zo standard.
Via via kwam ik op dit nummer en sindsdien staat het standaard in mijn afspeellijst en klik ik het ook constant aan. Gewoon het begin vind ik al geweldig!
Normaal luister ik nooit deze soort muziek.
 Ik vind nummers ook meestal helemaal niet leuk als er bijna geen zang in voorkomt, maar deze vind ik helemaal geweldig!
Het begin vind ik ook niet zo leuk, maar dan dat ritme!
 Zodra ik het hoor begin ik gewoon te dansen achter mijn computer! Helemaal los ga ik gewoon op dit nummer.
Het is grappig want mijn broer draaide dit en ik liep dus naar boven en zei van: Welk nummer is dit het heeft echt een leuk ritme!
en sindsdien luister ik het dus ook de hele tijd!
Jip it´s in the family!
Wel vind ik dat dit nummer zijn ups en downs heeft in het begin vind ik hem niet leuk en ook in midden is die even minder, maar verder een top nummer!
Ik hoorde dit nummer laatst weer op de radio en vroeger vond ik het al een leuk nummer en nu ben ik er weer verslaafd aan!
Gewoon heerlijk om mee te zingen!
Dit nummer hoorde ik ook via via en ik vind hem echt leuk!
Het is een beetje jazz achtig en dat vind ik juist heel leuk!

dit vind ik ook gewoon een kei leuk nummer!

Ik zou hier zo nog vijftig andere nummers kunnen zetten, maar ik laat het maar even bij vijf anders word het wel een beetje te veel.
Ook lijkt het me leuk om dit als 1 keer in de maand terugkerende rubriek te gaan doen.
Dan kan de ene maand Jenny en de andere maand ik het doen.
Het is ook makkelijk om het doen als je even in een blogdipje zit want muziek blijf je toch altijd luisteren!

                                             Wat zijn jullie favoriete nummers?
                                                                  yana*
Ps: benieuwd waarom ik zondag geen post had? Deze had ik voor zondag ingepland, maar op 1 of andere vaage reden deden mijn boxjes het niet meer en dat is niet zo handig als je een muziek post wil maken........

1 opmerking:

Luna zei

Leuk! Ik heb nu the A Team van Birdy ontdekt, nouja is eigenlijk niet van Birdy, maar zij zingt 'm heel mooi!