I just don't know

In de laatste post van Yana (zie de post voor deze post) vertelde ze dat ze een blog dipje had. Dit heb ik ook. Althans, voor mijn gevoel meer een blog dip. Ik heb het heel druk met school en daardoor heb ik ook geen inspiratie. Een groot deel van mijn tijd gaat naar school (ik zit op dit moment op het gymnasium en dat wil ik ook zo houden), omdat ik natuurlijk leerplicht heb. Dus laten we zeggen ik de helft van de dag op school zit. Dan hebben we natuurlijk nog de rest van de dag. In die tijd maak ik mijn huiswerk en leer ik. Natuurlijk heb ik nog vrije tijd, anders zou ik al meteen een niveau lager doen! Maar in de vrije tijd heb ik ook wel eens zin om met vrienden af te spreken, voor de tv te hangen, enzovoort. Bloggen is een hobby van mij, maar toch staat bloggen niet op nummer één van wat ik het liefst doe...
514443215_08f6f18b88_large


Maar Jenny, vertel ons is, heb je nog nooit van weekenden gehoord? Of moet je dan ook naar school? Lo siento. Natuurlijk heb ik weekenden. Op zondag leer ik wel voor school en maak ik soms nog wat huiswerk, maar zaterdag ben ik (meestal) lekker vrij van school. Yeah, right. HALLOO, blog time, maybe? Excuse moi. Elke dag is het school, school, school. Ik weet dat als ik vrijdag mijn huiswerk voor maandag af heb, ik lekker vrij ben voor zaterdag. Mijn brein weet dat ook en kan dan weer lekker rustig aan doen en schakelt naar de off positie. Geen school is niet veel denkwerk. Niet veel denkwerk is brain off. Brain off is ook geen inspiratie. Ook geen inspiratie is niet bloggen. En je hebt ook niet ooit vrij? Natuurlijk wel. Als mijn vrienden geen tijd hebben om af te spreken, mijn mailbox is leeg, op tv is er niks leuk, alle leuke blogs heb ik gelezen kan ik aan een blogpost werken. Maar BAM en mijn motivatie en inspiratie is weg.

Hiermee wil ik zeggen dat ik in een grote blogdip zit. Meestal ging ik echt pas rond elf uur 's avonds slapen en kon ik de volgende dag rond zeven uur weer makkelijk opstaan. Moet je nagaan dat ik nu 's middags doodop ben, 's avonds al om tien uur in slaap val en 's ochtends als nog vermoeid opsta.
Ik wil mij gewoon niet meer schuldig voelen als ik weer geen artikel voor jullie kan maken. Of ik stop, geen idee. Wel wil ik zeggen dat ik een tijdje niet meer ga bloggen. Alsof je dat al niet deed. En wel zie wanner ik er weer lekker tegenaan kan gaan. Als Yana's dipje ook voorbij is ga ik waarschijnlijk ook weer mee met het bloggen en misschien wel een hele nieuwe start met een nieuwe layout? Ik weet niet hoe lang dit duurt, maar we laten ons nog wel is horen!

Liefs, Jenny

2 opmerkingen:

Myrthe zei

Wat vervelend dat jij ook in een blogdip zit! Ik denk dat het dan het beste is om gewoon even een tijdje te gaan stoppen, en dan over een tijdje (een maand ofzo) weer te kijken. Ik denk dat je je dan al een stuk beter voelt en misschien wel uit je blogdip bent. Dan heb je vast en zeker ook een stuk meer inspiratie. Veel succes! <3

Luna zei

Hmm, dat heb ik ook wel een beetje. Dan denk ik gewoon heel goed na wat ik ga posten...