Jenny, leef je nog?

                                          Tumblr_ltoi1zcqjr1qe49wpo1_500_large
nee, natuurlijk is Jenny niet dood(daar ga ik iniedergeval niet van uit).
Maar ik heb nu al wel 9 dagen niks meer van haar gehoord.
Dit klinkt helemaal niet veel, maar we mailde ongeveer om de dag met elkaar.
Het zal jullie misschien ook al wel opgevallen zijn dat er tegenwoordig minder berichten zijn? Dat komt dus omdat Jenny al een tijdje afwezig is.


Het laatste mailtje wat ik van haar kreeg ging als volgt:


Hey,
mijn internet doet het niet. Ik kan alleen op bepaalde site's (zoals hotmail). Ik kan dus niet op blogger.
Geen idee wat er mis is, maar ik hoop dat ik snel weer op blogger kan. Deze week zijn mijn artikels nog ingepland, maar voor volgende week (ofzo) niet meer.
Ik wilde dit even zeggen. Ik kan dus wel mailen, maarniet bloggen ;)

x

Ik denk dat haar internet het nu helemaal niet meer doet en dat ze dus nu ook niet meer kan emailen.
Ik hoop dat het snel opgelost word en dat Jenny er weer is.
Er komen nu  minder berichten en alleen van mij.
Er komt dus zeker vast een post op zondag en waarschijnlijk als ik het niet druk heb ook op vrijdag( dat zijn mijn postdagen). Ik ga proberen ook nog wat meer berichten deze week te schrijven, maar dat kan ik niet beloven!

Dit mysterieuze Jenny mysterie moet snel opgelost worden!
Kan jij dit mysterie voor mij oplossen?

yana*

Geen opmerkingen: