Ebay

Nog niet zo lang geleden ben ik eens op ebay gaan rondkijken en ik begin het steeds meer te snappen!
Ze hebben daar zulke leuke spulletjes en de prijsjes zij ook mooi meegenomen! 
Hier een paar dingen die ik wil kopen op ebay als ik een paypal account heb aangemaakt
.



Toen ik dit beertje zag was ik meteen verliefd! Ik vind hem zo schattig! en dat klokje in zijn buik vind ik zo leuk detail! Hij is 2,10 euro met verzendkosten en hij komt van deze verkoper

Deze vond ik ook al zo leuk! Ik houd gewoon van klokjes! en het robotje vind ik zo grappig!
Hij is 2,81 euro met verzendkosten en hij komt van deze verkoper

Weer een klokje, maar ik vond dit wekkertje zo grappig! Bij deze weet ik het nog niet zeker of ik hem ga bestellen. hij is ongeveer 2,20 euro met verzendkosten en hij komt van
deze verkoper
Ik vond dit uiltje zo leuk! Vooral de kleurtjes vond ik zo lekker vrolijk! Hij is maar 1,57 met verzendkosten en komt van deze verkoper

Weer iets waar het schattigheids gehalte nog al hoog ligt! Ik vind deze ring met panda hoofd zo schattig! Hij is iets te klein dus ik weet nog niet zo zeker of ik hem ga kopen. Hij is 2,02 euro met verzendkosten en hij komt van  deze verkoper 

Bij deze vind ik de details zo leuk! Het lijkt me gewoon een hele leuke ring!
Hij is 1,78 euro met verzendkosten en komt van deze verkoper
Deze ring vind ik vooral erg mooi! Ik vind het zo leuk hoe de vleugels ook weer in de vorm zijn van een hartje! hij is nu 1,08 euro met verzendkosten, hij komt van deze verkoper
Ik heb niet zo veel make-up kwasten en dit leek me een leuk en handig setje!
en voor de prijs moet je het zeker niet laten hij kost 2,46 euro met verzendkosten en komt van deze verkoper

Ik ga hier denk ik nog niet alles van bestellen want het is de eerste keer dat ik iets bestel van ebay en ik wil het nog even aanzien hoe alles verloopt.
Maar mijn wishlist van ebay begint wel steeds groter te worden!
Soms ben ik wel een beetje achterdochtig over de prijs, want hoe kan het zo goedkoop zijn?
Helemaal met verzendkosten dan komt het uit china en dan denk ik, alleen de verzendkosten kosten toch al meer?
Maar ik ben er wel blij mee en ik kijk wel hoe het loopt!

kopen jullie vaak iets van ebay en zijn jullie er dan tevreden over?
yana*
ps: ik houd jullie natuurlijk op de hoogte als ze binnengekomen zijn!
pps: de woorden deze verkoper zijn aanklikbaar en dat zijn de linkjes.

3 opmerkingen:

lotte zei

dankjewel voor je lieve reactie en volgen! ik moet nu snel ook nog iets gaan kopen by ebay, want het is helemaal niet duur :)

x

Marloes zei

Ik koop wel vaker wat op Ebay, is lekker goedkoop (:

Gabriella zei

Ik koop eigenlijk nooit bij ebay... maar hoor er wel veel mensen over die tevreden zijn.
Elkaar volgen?