I love...

De baseball long sleeve!
Normaal vind ik lange mouwen shirts niks, maar deze vind ik helemaal te gek!

Hij is simpel, maar dat maakt hem juist zo leuk vind ik. De mouwen zijn een andere kleur en that´s it!
Ik weet niet echt wat dit met baseball te maken heeft,  maar ach dat is maar de naam.

een paar blogger met dit shirt:
bloggers love baseball
Ik vind dat vooral de eerste en derde blogger het leuk gecombineerd hebben, simpel maar leuk.
Bij de laatste is het weer op een hele andere manier gecombineerd eentje die ik minder leuk bij dit shirt vind staan, maar wel wat stoerder is.
Maar toen ik in de webshops op zoek ging naar dit shirt kon ik het niet vinden!
Alleen met print, maar dat vond ik toch een stuk minder leuk.
Ik blijf nog even op zoek naar dit shirt, maar als een van jullie hem ziet in een winkel dan zou ik het heel leuk vinden als je het tegen mij zegt.
Dan kan ik hem kopen,want ik wil hem heel graag!

                             en wat vinden jullie van het baseball long sleeve shirt?
                                                   
yana*


ps: even een kort artikel tussendoor want normaal post ik niet op deze dag.(lees:Jenny is er even niet? meer detail daarover lees het artikel hieronder)

Geen opmerkingen: