blog dipje.

Ik weet niet wat ik heb. Normaal zit mijn hoofd vol met blog ideeen en kijk ik er echt na uit om dadelijk een post te schrijven, maar de afgelopen dagen niet.
De ideeen komen niet en ik heb geen zin om te schrijven.
Nou is dat van die ideeen niet zo erg want ik heb nog een hele waslijst met leuke ideeen die ik al een keer eerder heb bedacht en in Word heb opgeslagen. Maar het schrijven en uitwerken van de ideeen wil gewoon niet. Ik heb er geen zin in, stel het uit en uiteindelijk komt het er niet van.

Ik denk dat ik gewoon in een blogdipje zit en ik denk(hoop) dat het wel snel over gaat.
Sorry voor deze zeurpost! maar ik wilde het even uitleggen zodat jullie het snappen dat de artikelen waarschijnlijk voor komende week van mij wat minder zullen zijn.

Nou genoeg gezeur gehad voor vandaag! hier heb ik nog een paar mooie/leuke plaatjes allemaal van weheartit.
Best-love-black-and-white-fashion-girl-girls-love-favim.com-97718_large

Tumblr_ltkfbrgpl21qg9xhho1_r1_500_large

Lwtua_164782834_large

Tumblr_lokd9hcb2l1qg2e16o1_500_large

Tumblr_lrgncc98p41qjoylio1_500_large

Tumblr_lseqal64vh1qhscf2o1_400_large
Relaxing-pictures-sleeping-kitten_large

Tumblr_lqm40efomf1qfj8xoo1_500_large

Tumblr_luzarplo7x1r3qmi3o1_500_large

Tumblr_loz6e8esao1qe43pao1_500_large
                                           
                                         zitten jullie weleens in een blogdipje?
                      yana*

1 opmerking:

Myrthe zei

Wat vervelend zeg! Dit heb ik ook wel eens, dat is heel naar. Hopelijk kom je er snel weer op..