Vintage clothes


Mijn moeder was een oude kast op zolder aan het opruimen.  Toen kwam ze met een paar truien en andere dingen aanzetten, die vroeger van haar waren geweest of van iemand anders.
 Een paar dingen vond ik helemaal niks of stonden niet leuk, Maar ze kwam ook met deze twee oude gebreide truien.

wil je meer weten? klik op verder lezen!

En ik vond ze helemaal te gek!
 Ik heb altijd al gehouden van vintage en het ´´old school´´ gevoel wat ik bij deze trui kreeg vond ik zo leuk! Ik vond ze ook nog leuk staan! en als klap op de vuurpijl is knit wear deze winter ook nog in!

                                           
Deze trui is geel met grijze blokken en is eigenlijk vrij dun. Ik vind de knalkleur echt heel leuk! en ook de grijze blokken op de trui vind ik wel een grappig effect hebben. Je kan er ook nog makkelijk mee color blocken!

                                   

Ik vind bij deze trui de lucky luuk print zo leuk! Ik kan het niet geloven dat mijn tante van mijn moeder dit gebreid heeft! Dat zou ik echt nooit kunnen.Ik vind de kleur alleen niet zo leuk, maar ik vind het wel heel leuk hoe de kleur verder loopt in de mouwen! en hij is  zo lekker warm en zacht.....
en het aller leukste is natuurlijk dat ik  voor allebei geen cent heb moet betalen!!!

Dus ik daag jullie uit vraag aan je ouders of hun nog ergens oude kleren hebben liggen en misschien vind je wel iets leuks!
Als je het hebt gedaan laat mij het dan weten dat zou ik heel erg leuk vinden!
yana* 

2 opmerkingen:

Myrthe zei

Super dat je moeder met leuke vintage truien aankwam! Ze zijn echt leuk, ze staan je ook zo goed (:

lotte zei

wow leuk zeg!
vooral die gele 2de :)