And I wish, I wish, I wish...

Vandaag een kleine wishlist. Ik kwam er laatst achter dat ik dit graag wilde. Wat? Een rode trenchcoat. In dit artikel vind je een paar voorbeelden.


Dit exemplaar komt van de H&M. De kleur vind ik erg mooi en het model ook. Ik wil graag een lange trenchcoat, deze komt tot ongeveer je heupen. Erg jammer. Deze kost €49,95.


Wollen jassen voor dames - Oranje
Ken je de gillende reclames van Zalando? Juist, deze jas komt van Zalando. Ik ga er niet spontaan van gillen en geweldig vind ik hem ook niet. Ik wil graag een rode trenchcoat voor erbij en daar ga ik geen €139,95 aan uitgeven,


Image 4 of ASOS Fit And Flare Coat With Frill Back
Ik zocht op internet naar nog meer rode trenchcoats. Toen vond ik deze op Asos. Ik vind dat deze verreweg van perfect is. De prijs compenseert het ook niet bepaald. Voor deze jas betaal je al zo'n £95.00

Wat vind jij van (rode) trenchcoats?

1 opmerking:

yana zei

Ik vooral die eerste leuk! Die laatste vind ik ook wel leuk, maar ik vind die vaage flappen aan de onderkant niet leuk. anders was die laatste echt heel leuk geweest! en ik vind rode trenchcoats leuk! Ook al vind ik een donkerblauwe leuker, maar nu heb ik een grijze waar ik oook heel tevreee mee ben :)