Try the lipstick!

Ik doe eigenlijk nooit wat met mijn lippen, maar toen ik dit lipstick probeer setje zag wilde ik het wel even uit  proberen! Dit setje is eigenlijk van mijn moeder geweest,  zij vond het in een kast en vroeg of ik het wilde hebben.
Het is een lipstick setje van Hanako, geen idee welk merk dat is? Het zijn acht mini lipstickjes en ze zijn echt schattig. Ik had  een foto van het setje gemaakt maar die kan ik niet meer op de computer terugvinden. Hierboven zie je een snelle swatch van de kleuren.
 Ik ging er meteen een paar proberen en ik vind deze look wel heel leuk hierbij heb ik mijn bovenste lip rood gedaan en de onderste roze. van dichtbij zie je het, maar van veraf zie je haast niet dat het twee verschillende kleuren zijn. I like!

links van veraf, rechts van dichtbij. Ik denk dat ik deze niet meteen naar school op zou doen, maar ik vind hem wel leuk voor een feestje ofzo.


Ook nog even een rustiger kleurtje geprobeerd.
Dit is de kleur shady coral en deze zou ik wel naar school op durven.

Ik vind lipstick zeker leuk staan! Vroeger vond ik het niks, maar ik begin het steeds leuker te vinden.
 Het is wel even durven, zo´n lipstick naar school helemaal een felle kleur.
Maar een rustiger kleurtje ga ik zeker proberen.
                                                    Dragen jullie vaak lipstick?
          yana*

Geen opmerkingen: